tirsdag 16. desember 2008

En annerledes versjon av Jungelboka







Jeg har vært på Workshop med Jungelboken og har vært på forestilling :) Før workshopen, så holdt Adil et slags foredrag om livet sitt fra starten og til der han befinner seg nå idag. Jeg synes det var veldig flott at haan faktisk tok seg tid til å fortelle oss om hvorfor han er så interessert i dansen som han er. Han var veldig hyggelig og imøtekommende. Interessant å få vite om hvorfor han startet å danse og hvorfor han liker det så godt. Det virker som om han har fulgt drømmen sin og idag er der han ønsker å være, på en scene foran et publikum.

Det var gøy å danse med danserne fra forestillingen, men jeg syns på en måte det ikke var noe særlig nytt. Har danset en del hip hop før og har gjort mange av trinnene før, men det var gøy å kunne danse litt ekstra:)

Jeg synes faktisk at forestilling var sånn passe bra. Jeg må innrømme at dette ikke er noe av det beste jeg har sett. Det var gøy med alle effektene inne på scenen, men jeg har vært og sett på mange danseforestillinger/musikaler før og denne havner dessverre nederst på lista. Jeg følte ikke helt at jeg kjente igjen historien om Mowgli, jeg kjente kun igjen dura fra historien som jeg engang leste som barn. Jeg skulle ønske at det hadde vært litt mer forskjellige stillarter i dans.

Jeg har vel egentlig ikke så mye mer positivt å si om denne forestillingen, så derfor tror jeg det er like greit at jeg avslutter her:)






Kilder til bildene:









Ingen kommentarer: