fredag 19. desember 2008

Min mening om blogg som skoleoppgave:)




Jeg synes at det har vært veldig gøy å jobbe med blogg. Dette var en veldig morsom utfordring for meg. Det er veldig gøy å skrive og dele meningene mine egne meninger med andre via en blogg.




Jeg føler at jeg har lært mye av dette og jeg synes ikke selv at jeg skriver så verst innlegg:) Blogg er en fin måte å få skrevet om noe man liker, noe man kan anbefale og også konkrete oppgaver som har blitt utlevert. En blogg er rett og slett et sted hvor man kan skrive om nesten hva man vil :D




Som sagt, dette synes jeg har vært veldig gøy og jeg håper dette er noe jeg kan fortsette å jobbe videre med.


Og jeg håper flere vil lese innleggene mine og kommentere, det er alltid greit å få tilbakemeldinger. Jeg liker å få både god og dårlig kritikk. Slik kan jeg forbedre meg og skrive enda bedre innlegg




Jeg sier takk for meg vinteren 2008

Kommer tilbake i 2009 med mer!
Dette har vært en spennende og hyggelig utfordring ;)



Kilder til bildene:




Ingen kommentarer: